maandag 15 april 2013

De kop is er af. Ik ben deze morgen om 09h00 vertrokken naar Compostella. Verschillende wandelvrienden , familie, sympathisanten en mijn partner Fanny zijn mij komen uitwuiven. De pers was overduidelijk aanwezig. Onder begeleiding van 7 vrienden wandelaars heb ik de eerste etappe van 29km volbracht tot in Doonik.
Nog maar net vertrokken begon het te regenen. Gelukkig duurde het maar een uurtje of zoiets. Daarna kwam het zonnetje door de wolken piepen en werd het aangenaam warm. Eenmaal aangekomen in Doornik hebben we een pintje gedronken om daarna afscheid te nemen.
De komende drie maanden zal ik het alleen moeten doen of in het gezelschap van andere Compostellagangers. In alle geval, het enthousiasme, de wil en de overtuiging zijn aanwezig. Bedankt voor de steun van de vele vrienden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten