zondag 3 maart 2013

De camino del norte {of de kustweg}is de route die van Irun naar San Sebastien,Bilbao,Santander,Oviedo,Lugo en zo naar Santiago de Compostella
maar ik doe er nog een stukje bij tot in Cabo Fisterra.Dit is de weg in Spanje.
Vanuit Ronse vertrek ik naar Doornik, St-Quentin,Soissons tot Parijs ,vandaar neem ik de weg naar Orleans{rustdag,voor bezoek}tot in Tours.
In Tours begint de Via Turenensisroute via Poitiers,Saintes,Bordeaux {rust+bezoek stad} tot in Bayonne .
Bayonne naarSt-Jean-de-Luz en zo Spanje {Irun}binnen.
In Biarritz {Bidart} krijg ik bezoek van Fanny en vriendin die een verblijf van 7 dagen hebben geboekt bij
Vacancesoleil en zal daar 2 dagen blijven.Dan zet ik met nieuwe energie mijn tocht verder.
Voorzie nog rustdagen in San SebastiƩn,Bilboa en Lugo,zal ook in Fistera 2 dagen blijven.
Terugkomst voorzien rond half juli.

Groetjes J-P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten